Titre : |
Dictionary of Business |
Type de document : |
texte imprimé |
Auteurs : |
Peter H. Collin, Auteur |
Mention d'édition : |
2e édition |
Editeur : |
Peter Collin Publishing, 1994 |
Description : |
366 p. |
ISBN/ISSN : |
978-0-948549-51-9 |
Langues : |
Anglais (eng) |
Mots-clés : |
vocabulaire anglais marketing vente marché finance |
Résumé : |
A dictionary of everyday business English usage
Basic vocabulary of over 5,500 words and expressions covering a wide range of topics relating to business from office practice, the stock market, international trading, and accounting practice. |
Dictionary of Business [texte imprimé] / Peter H. Collin, Auteur . - 2e édition . - Peter Collin Publishing, 1994 . - 366 p. ISBN : 978-0-948549-51-9 Langues : Anglais ( eng)
Mots-clés : |
vocabulaire anglais marketing vente marché finance |
Résumé : |
A dictionary of everyday business English usage
Basic vocabulary of over 5,500 words and expressions covering a wide range of topics relating to business from office practice, the stock market, international trading, and accounting practice. |
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